Om meg

Bildet mitt
Arbeider med kirkelig bistand og organisasjonsutvikling i NMS. Sosialantropolog. Flerkulturell. Gift trebarnsmor. Synspunktene i bloggen er mine egne, og jeg står selv ansvarlig for dem. Jeg setter pris på kommentarer, uenigheter, saklige feil, referanser, eller hilsener i kommentarfeltet.

2. feb. 2011

Egypt

Sat7, en felleskristen TV-kanal som er eid av kirkene i Midtøsten og Nord-Afrika følger situasjonen i Egypt tett. Sat7 har to studioer i Midtøsten: et i Beirut og et i Kairo. De sender fra Kypros.
Studieoet i Kairo er stengt, og det er synd for de ønsket å sende kommentarer fra situasjonen fra kirkeledere.

Sat7 melder at både kristne og muslimer står bak opprøret i Egypt.

Les mer på Sat7 sine sider, der det også er linker til sendingene på arabisk og persisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar