Om meg

Bildet mitt
Arbeider med kirkelig bistand og organisasjonsutvikling i NMS. Sosialantropolog. Flerkulturell. Gift trebarnsmor. Synspunktene i bloggen er mine egne, og jeg står selv ansvarlig for dem. Jeg setter pris på kommentarer, uenigheter, saklige feil, referanser, eller hilsener i kommentarfeltet.

1. des. 2011

Verdens aidsdag 1. desember

Det er verdens aidsdag i dag.

Jeg ønsker å gratulere alle hiv-positive med dagen.
La oss minnes de syke, de døende, de foreldreløse, og alle pårørende til de syke!

Leger uten grenser har lagt ut en fin kronikk i Aftenposten.

Her er hva NMS gjør for å bidra til å stoppe aidsepidemien i Kamerun, gjennom Den evangelisk-lutherske kirken i Kamerun (EELC). Et viktig arbeid, som gir gode resultater.

Jeg anbefaler også bloggen til Erik og Sandra Bichler der det står masse om aids-aidsarbeidet til EELC, og som Sandra arbeider i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar