Om meg

Bildet mitt
Arbeider med kirkelig bistand og organisasjonsutvikling i NMS. Sosialantropolog. Flerkulturell. Gift trebarnsmor. Synspunktene i bloggen er mine egne, og jeg står selv ansvarlig for dem. Jeg setter pris på kommentarer, uenigheter, saklige feil, referanser, eller hilsener i kommentarfeltet.

2. nov. 2010

Ny blogg

Hei venner!
Dette er en ny blogg, og jeg prøver dette ut.

Ville satt veldig pris på om du hadde kommentarer - kritiske, konstruktive, forslag til forbedringer. Legg igjen en melding når du er innom. Eventuelt sende meg en e-post.

2 kommentarer:

  1. Bra. Jeg har lest innlegget om jord, veldig bra. Fint at du startet blogg. Den legges til i min feed-reader. Men se litt nærmere på om ikke du skal åpne kommentarer også for navn/nettadresse. Slik du nå har det blir det litt tungvint for mange (inkl. meg)

    SvarSlett
  2. Takker for innspill. Nå er det kommentarfeltet åpnet.

    SvarSlett